Гарантія та повернення
Всі товари, представлені в нашому інтернет-магазині, мають гарантію терміном від 14 днів до 12 місяців. У каталозі товарів на BaseusUkraine.com.ua в описі кожного продукту вказаний точний термін гарантії.
Гарантійне зобов’язання
Згiдно “Закону України про захист прав споживачів”
1. Умови надання гарантії:
1.1. Термін гарантії обраховується з дня отримання товару Покупцем.
1.2. У разі якщо вищезазначений товар (обладнання) протягом гарантійного терміну вийде з ладу не з вини Покупця, продавець (постачальник) зобов’язується провести ремонт або заміну дефектного обладнання без додаткової оплати. Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов’язань виробника (продавця), в подальшому ремонт товару проводиться виключно коштом покупця.
1.3. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника на товарі, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.
1.4. Гарантійний ремонт та обслуговування проводяться протягом 30 робочих днів в сервісному центрі продавця товару, тільки за умови пред’явлення відповідних документів, а саме: справжнього гарантійного талона, платіжного документу про придбання товару в нашій мережі. Гарантійний строк продовжується на час проведення ремонту.
2.Умови втрати можливості гарантійного обслуговування:
2.1. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона, відповідних платіжних документів (п. 3) споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
Також продавець знімає з себе гарантійні зобов’язання у випадках:
- наявності на товарі механічних, хімічних, термічних, та інших пошкодженнях обладнання;
- використання не ліцензійного програмного забезпечення та несанкціоноване втручання в програмне забезпечення товару;
- виходу з ладу товару з причин недотримання правил установки і експлуатації обладнання;
- несанкціонованого втручання в корпус товару (розкриття, порушення цілісності корпусу товару), ремонту або модернізації техніки неуповноваженими особами;
- виходу з ладу інтерфейсних портів зі слідами термічного внутрішнього пошкодження;
- використання товару не за призначенням, порушення умов експлуатації.
3. Випадки які не покриваються гарантійним обслуговуванням:
3.1. Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають природний обмежений період експлуатації (акумуляторна батарея та ін.).
3.2. Продавець не несе відповідальності за ненавмисне блокування всіх або частини функцій товару, неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення і не дає безкоштовних консультацій з цих питань.
3.3. Оновлення програмного забезпечення товару яке не потребує механічного втручання, відноситься до технічного обслуговування товару та не є дефектом. Також налаштування додаткових функцій товару, які не передбачені базовими налаштуваннями, не є виробничими дефектами та не входить до гарантійного обслуговування.
3.4. Гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому обладнанню.
4. Додаткові умови:
4.1. При зверненні з претензіями з приводу роботи придбаної техніки, викликаними не ознайомленням покупця з експлуатаційними документами товару, продавець має право стягувати плату за проведення консультацій.
4.2. На період гарантійного ремонту аналогічне справне устаткування видається, за деяким виключенням (детальну інформацію уточнити у продавця).
4.3. Недоотриманий, в зв’язку з появою несправності, прибуток та інші непрямі витрати або втрати не підлягають відшкодуванню.
4.4. Всі транспортні витрати відносяться за рахунок покупця і не підлягають відшкодуванню.
4.5. Інформація стосовно: основних споживчих властивостей товару, заводський номер, дата виготовлення, гарантійні зобов’язання виробника у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару, правила та умови ефективного і безпечного використання товару, термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій, найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну зазначена в відповідному експлуатаційному паспорті який долучається до комплекту товару.
5. Умови обміну товару, інше:
5.1. Споживач має право на обмін товару або скасування договору купівля – продажу товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за обов’язкових умов, а саме:
- товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики, заводські пакувальні та буферні плівки наявні на товарі відповідно установки виробником;
- наявність завантаженого програмного забезпечення в товарі, не передбаченого виробником як базова версія поставки, оскільки перед початком завантаження ви дали явну попередню згоду і визнали, що ви втрачаєте право на відмову;
- наявність розкриття програмного забезпечення з пакувальної коробки після доставки (продукція деяких виробників);
- наявність розрахункового документу, який виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Обмін і повернення
У разі якщо Вам не підійшов, або не сподобався товар, а також, через невідповідність розмірів, зміни колірних переваг, незадоволеності якістю виробу та інших приводів, позначити які можна, як «невідповідність очікуванням». В даному випадку клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний (в разі необхідності – з доплатою). Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 діб з моменту отримання товару. Витрати на транспортування в даному випадку оплачує клієнт.
Умови обміну або повернення:
- Наявність неушкодженою оригінальної упаковки;
- Відсутність на товарі слідів експлуатації і механічних пошкоджень;
- Повна комплектація;
- Наявність всіх ярликів і документів (чека, інструкції, гарантійного талона).
Не підлягають поверненню або обміну:
- Товар повернули в неповній комплектації;
- Оригінальна упаковка відсутня або пошкоджена;
- На товарі існують явні сліди механічних пошкоджень (подряпини, тріщини, відколи й ін.).
Процедура повернення:
Для прискорення виконання процедури повернення, відправте на пошту info@baseusukraine.com.ua або Viber +38 068 081 48 34:
- Опис причини повернення або обміну;
- Прикладіть фотографії браку або пошкодження аксесуара (щоб було видно місце пошкодження);
- Вкажіть номер телефону та ПІБ, на який оформлялося замовлення і номер замовлення;
- Чекайте дзвінок від менеджера.
Клієнт оформляє повернення товару і відправляє «Новою Поштою», без зазначення накладеного платежу. Витрати за доставку «Новою Поштою» оплачує клієнт.
Повернення коштів:
Повернення грошових коштів відбувається, після отримання та перевірки товару, на платіжну карту покупця.
Терміни перерахування складають від 2 до 5 робочих днів, з моменту отримання фахівцями BaseusUkraine.com.ua товару, який підлягає поверненню.
У разі виникнення будь-яких питань – задавайте їх нашим менеджерам.